LIMA - I vantan pa frukost!

Lokal tid: 08.20
Hos Er: 15.20

Godmorgon!
Vad konstigt att dagen har gatt sa langt hos er och har hos mig har den bara borjat :)
Jag overlevde bussresan, hurra! Det gick faktiskt battre an vantat trots att jag hade lite resfeber, tror jag. Pa morgonen madde jag lite illa och kande mig konstig.. Som tur var gick det over ganska snabbt!

Sen flot resan pa.. Alltid lika komiskt pa vara bussresor. Vi forstar typ INGEN och dom forstar inte oss. Vi vet aldrig nar vi ska ata, om vi ska ata, om det kostar osv... Haha.. Vi visste i alla fall att vi skulle till Lima. Tur det :)

Det var skont att sova i en riktigt sang inatt och nu vantar vi pa frukosten som borjar kl. 9.
Har ar vi ytterligare tva timmar efter er.

Idag ska vi ga till ett internetcafe for att skypa och sedan ska vi antagligen kolla in nagon marknad. Har ar det sol an sa lange, skont! Imorgon ska vi nog ta en liten sighseeing tur eftersom vi ar har sa fa dagar vill vi se sa mycket som mojligt (las jag, hehe)...

Jag ska faktiskt erkanna att jag saknar er darhemma. Nar jag bloggar ar jag oftast glad och vill beratta allt kul vi gjort. Men det finns jobbiga dagar har borta ocksa. Forosker tanka bort dom, mestadels alskar jag resan!
Men ni ska veta att ni finns i mina tankar dagligen och att ni alla betyder mycket for mig <3

Nu ar det frukost! Ta hand om er!

E

Kommentarer
Postat av: martina

vad du är gullig. Förstår att det inte alltid kan vara på topp! Men vilken upplevelse och prov på era känslor ni går igenom. Längtar tills du kommer hem igen och njut nu av sista tiden!!!!! <3

2011-04-14 @ 21:42:48
URL: http://annamartinasvensson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Erica, så er i kommet til Lima, i overlevede busturen, så er det op med humøret, du savner dem der hjemme, det forstår jeg godt, men tænk på, at når du bliver lidt ældre, vil du mindens denne tur med stor kærlighed, og sikke erfaring du har fået, du er ung væk 3 mådener, jeg er "tusse" gammel var væk et år, begge har vi fået noget med os. I dag har jeg set på barnedåb Fredrik og Mary vores konprinsepar har døbt deres tvillinger, Joshefine og Vinsent, dejlige navne syntes jeg.

Vi ses gangke pludseligt til Malins gilde. Tænker mange gode posivive tanker til dig og pigerne. Kraaaaaaaaaaaaam Linda

2011-04-14 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0