Dags for Ilha Grande :)

Hej mina alsklingar!

Maste bara borja med att saga att det ar sa himla roligt att ni kommenterar..Det varmer gott i hjartat :)

Da har vi varit i Rio nagra dagar, imorgon aker vi till en o soder om Rio, Ilha Grande. Kul med sol och bad!
Ar INTE avundsjuk pa vadret i Sverige, men de blir nog varmt dar ocksa nagon gang.

Vi alla tre mar jattebra.. ingen som blivit sjuk sa det ar skont.
Dagarna har redan gatt fort men vi har verkligen varit duktiga och turistat riktigt ordentligt, kul!
Rio ar sa himla stort sa man kan inte riktigt forsta det...

Momor o Morfar, sa gulliga ni ar som hittat min blogg, da blir detta som ett vykort till er istallet. (Ar lite osaker pa om jag ska skicka eller inte). Ni far ju mer personloga bilder har, jag tanker pa er!
Kul att Elin och Malin ocksa hittat hit..

Rebeccas fina kamera (som jag o mimmi ar sa daliga pa) star an sa lange for de fina bilderna har (niklas du har sa ratt) :) Aven om bade jag o mimmi ocksa har kamera..Lite skillnad pa kvalitén..hm..

Folket har ar overlag valdigt trevliga, hjalpsamma aven om dom inte forstar oss och vi inte dom (oftast)..

Igar var vi ute i Rio, i Lapa (ett omrade) som ligger ovanfor dar vi bor (Botafogo). Det var jattekul!! Vi traffade 2 svenska killar har pa hostlet och slog folje med dom.. Sen blev det samba-dansande, vilket min skandinaviska kropp INTE ar sa bra pa...Jag stod mest och gungade lite, haha:) men Rebecca och Mimmi shakade pa (lite mer forfriskade an jag ;)...

Blir tyvarr inga bilder idag, men nu har ni fatt en liten historia i alla fall..
Nu hor jag nog inte av mig forran vi kommer tillbaka till Rio fran Ilha Grande.
Vet inte om min mobil funkar? Skickade till Sofie igar, ett sms som skulle vidare till Niklas..men men..
Nu vet ni att jag mar bra:)

Massa med karlek till er alla, jatteroligt att ni foljer mig allihopa!

Puss, Kram

E

Kommentarer
Postat av: fadern

hej erica, de där med att ha rytm i kroppen har du nog efter mej,mao ingen rytm alls,här hemma har de hänt stora saker ,nicke borg vidare till final i slagern ,annars e de som vanligt, ska på o måla lite i da sen kommer ju sofie i morrn,ni får ha de forsatt bra o hoppas att solen skiner på er hela tiden kraaaaaaaaaaaaaaam po er vi höres

2011-02-27 @ 09:37:46
Postat av: Niklas

Jag fick ditt sms. Älskar o saknar dig. Glöm inte ta en massa foton :)..

2011-02-27 @ 11:07:56
Postat av: Mamma

Skönt att höra att ni har det bra. Ser framemot bilder från ön ni ska till. Här blåser det idag och är 3 minus. Skulle helst stannat inne men Timmy köper nog inte det. Ha det nu så skönt och hälsa Mimmi och Rebecca. Många kramar till er....:)

2011-02-27 @ 11:18:29
URL: http://ericamartinsson.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej min älskade syster! Låter som att ni har sjukt kul och det är ni värda, alla tre. Jag fick smset men svarade inte eftersom jag trodde niklas skulle svara, men nu vet du iaf! Jag blir så glad varje gång jag ser ett sms från fig, & för att vara ärlig är jag lite mallig för att jag än så länge har fått dina sms ;) hihi. Älskar dig!

2011-02-27 @ 13:23:37
Postat av: Sanna

Snäckan :) Underbart att läsa dina inlägg och höra att ni har det bra! Du vet om att du måste dansa för mig med när det är karneval, det måste ju vara den fetaste dansupplevelsen ever!! Det är bra att du är igång och tränar rumpskak redan :D Mycket kärlek till dig, va försiktig och använd solskydd :) puss!

2011-02-27 @ 16:25:22
Postat av: Linda

Hej Erica

Herlige billeder, følger med på vejret hos jer, og det er jo helt vidunderlig, ja,ja så beholder vi vintervejr her lidt endnu. Dejligt at i alle tre har det godt.



Kram til jer alle tre. Linda

2011-02-28 @ 17:25:12
Postat av: mormor

det är roligt att prata med dej såhär skönt att ni mår bra alla tre vi saknar dej här men gläds åt när du berättar om din sambadans det är träning som gäller ser fram emot nästa äventyr ha det bra och hälsa de andra kramar från mormor o morfar

2011-02-28 @ 19:55:43
Postat av: Isabell

Ericaaa :D Skönt att höra att du/ni mår bra!! :D Tro mig, jag följer dig allt :D haha



Ha nu en fortsatt trevlig resa och ser fram emot att få veta vad som händer framöver :D



Massa Kramar Isabell

2011-03-04 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0