Dan före dan...

AAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WWWWWIIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så känner jag just nu! Imorgon åker jag och jag är sjukt förväntansfull och spänd! Lite fjärilar i magen har jag också vill jag lova..men jag kommer inte förstå att jag är iväg på resan förrän om någon vecka...tror jag :S


Ikväll har jag ätit middag med min fina familj..det blev tacopaj, mums!
Väskan är färdigpackad, allt gick ner som det skulle vilket var skönt...


Nu har jag precis pratat med min älskade Niklas..Han är såklart en av dom som jag kommer att sakna mest!
Niklas, min familj och mina vänner, de står högst på sakna-listan..
Annars känner jag inte ngt speciellt för mat el. dylikt..
Möjligtvis min morgon havregrynsgröt med russin och mjölk, den har blivit lite av ett beroende, haha!
..ska bli kul att se vad det egentligen är jag saknat när jag kommer hem igen.



NU kallar sängen..det blir Eslövs station om drygt 5 1/2 timme.


Sköt nu Er tills jag kommer hem igen och följ mig gärna på min resa :)
Kramar

E






Jag och Niklas på Ven 2010


Kommentarer
Postat av: Elina

ÅHHH, fasen vad roligt Erica!

Hoppas ni får en helt underbar resa.

Hör av er när ni kommer närmare DC!



Puss&kram

2011-02-21 @ 23:57:11
URL: http://www.elinaolofsson-.devote.se
Postat av: Camilla N

Vad roligt att du skaffat blogg! Ska absolut läsa och följa er på eran resa! :)

ha nu grymt roligt och lycka till med allt ni tar er för!

Stor kram

2011-02-22 @ 00:15:28
Postat av: Fadern

Tack för middan i går,de va gött ,kommer att sitta här var da o kolla in va ni har för er,o kom i håg mina ord ,gör inte vad jag skulle ha gjort så, kommer det att gå bra kram pappa

2011-02-22 @ 04:39:34
Postat av: Karro

Älskis! Jag tänker på dig just nu, antar att du är uppe i luften och flyger :) WIHOOO. hörs snart. Älskar dig.

2011-02-22 @ 10:03:04
URL: http://karolinastankar.blogg.se/
Postat av: Vivi

Ha en underbar resa och var rädd om dig kramar Vivi

2011-02-22 @ 13:23:14
Postat av: malin

SÅÅÅ KUL!! ha de underbart o glöm för tusan inte bloggen, vi vill ha massor med bilder och uppdatering!!! puss

2011-02-22 @ 16:30:43
Postat av: Fadern

fick sms från dottera i da ,resan hadde gått bra ,ock allt va lugnt ,bara så alla vet

2011-02-23 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0