Den tänkta rutten...

Tittar in såhär på kvällskvisten för att visa Er hur det är tänkt att vi ska resa i Sydamerika.
Vet inte hur bra bilden syns (väldigt bra handarbete i paint måste jag säga) men vi ska iaf börja i Rio de Janiero. Tanken är att vi ska tillbringa lite av tiden från att vi anländer tills karnevalen börjar (5 mars) antningen norr eller söder om Rio på någon av ö-grupperna där.
Sedan bär det av till Iguazú fallen som ligger på gränsen mellan Brasilien och Argentina.
Efter det blir det Buenos Aires -> Mendoza -> Santiago (Chile) och slutligen Lima (Peru).
Där har vi ett bokat flyg den 17 April till Las Vegas :D

Nu måste jag sluta för ikväll, Sofie står otåligt vid min sida och vill stänga sin dator...min egen kraschade ju lagom i slutet av Januari, tummen upp!
Sov gott
E

Kommentarer
Postat av: martina

såå spännande det låter. och vilken upplevelse det kommer bli för er!

2011-02-17 @ 11:40:55
Postat av: Ulla

Hej söta flicka! Känns nästan lite overkligt att du ska åka till andra sidan jordklotet. Var rädd om dej på ditt livs stora äventyr, kram Ulla

2011-02-18 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0