Lördag!

Måste bara börja med att säga att jag tycker det är superduperkul med era kommentarer. De värmer så gött :) Fortsätt med dom!!
Idag har jag haft lite olika saker på schemat.. Började med att jobba 7-10 (absolut sista passet!) sen gick jag hem till mamma där jag la fram det som ska ner i ryggsäcken. Nästan allt ligger just nu på min säng och det ser inte alltför mycket ut för världen...men det är precis som det ska vara. Inget överpackande här inte!
Nu har jag sysslat med lite småsaker och jag känner mig faktiskt ready to go...men än är det några dagar kvar. Kvällen ska jag spendera med min barndomskompis Karolina, det ser jag verkligen framemot :)
Imorgon är det dop för min kompis Martinas lille son Milo även det ska bli roligt. Sen får jag besök på kvällen av några tjejkompisar :) En riktigt härlig, fullspäckad helg!
Ha en fortsatt bra Lördag!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0