BILDER

Hej Svej!

Bussresan fran Rio till Iguazu tog fan 24 timmar!!!!!
Tank att vi overlevde (relativt smartfritt)..trots att bussen kandes som att den var fran 60-talets borjan.

Kanske hjalpte det lite att dar var nagon pa bussen som snarkade precis som Vito, haha, feels like home to me :)

Just det, bilder var det:



sugarloaf



utsikt fran sugarloaf



ganget:)



sugarloaf fran corcovado (jesusberget)







GOD lunch, frozen yoghurt med frukt



Copacabana (som Mimmi fortfarande inte kan uttala :P)







@ studio beach hostel, Ilha Grande



Ilha Grande, akta vattenpolarna!



Regnet stoppade inte oss!



Mysig frukost pa Mata Virgem Hostel



Lapa (ett omrade) i Rio


Sa, nu har jag suttit har sjukt lange..nasta bildbomb far bli fran ett internetcafé!
Allt ar bra har, har sett Iguazu fallen idag fran den brasilianska sidan, FANTASTISKT!
Imorgon ska vi over till den argentinska sidan och se dom sedan blir de annu en lang bussresa pa Torsdag (tror jag) till Buenos Aires.
Vi alla mar bra, m och r oroade sig precis lite for denguefeber (har ar mygg) men de ska nog ga bra.
Ska ga och titta till dom pa rummet nu..

Tank pa mig, jag tanker pa Er alla!!!!


Godnatt, puss

E

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänker mycket på dig, ser helt underbart ut på bilderna!!! <3

2011-03-09 @ 08:43:11
Postat av: Mamma o Sofie

Vi har precis kollat bilderna Sofie och jag. Det ser härligt ut. Skönt att se att ni ser välmående ut. Vi väntar fortfarande på våren här, idag regnar det men det lär bli sol till helgen, vi får ge oss till tåls. Dom där Iguazu fallen ska vara något helt fantastiskt. Vi väntar på bilder :) Ha det så bra Kram

2011-03-09 @ 18:10:17
Postat av: Micke

Hej snäckan !



Du har det bra ! Vilka bilder ni har lagt upp på

bloggen . Hoppas allt e bra med er ! Jag e avvis

på er ... kram micke

2011-03-09 @ 19:09:56
Postat av: fadern



Haj po daj Erica,så fint där ser ut,

verkar till a va en ricktig höjdare resa,

ser på er att ni stortrivs ,o verkar till att må ricktigt gött ,ni ser så glada ut på fotona ,många kraaaaaaaaaaaamar till er alla tre fadern

2011-03-09 @ 20:00:10
Postat av: lalle

erica jag tror jag dör, jag trodde det var du i den lila klänningen (den du köpte på hm du vet) framför jesus, hahahahahahhahahhaha

2011-03-09 @ 21:08:19
Postat av: Ingrid

Hej Erica,

Så fina bilder och så glad jag är att ni trivs så bra med varandra. Vad roligt med bilden på er tillsammans och med hjärtat i sanden.

Kram på er alla tre och trevlig bussresa!!!

/Ingrid

2011-03-09 @ 22:03:55
Postat av: Anonym

nu äntligen kan vi följa dig igen på resan det ser underbart ut på alla bilder du förmedlat det gläder oss också att ni ser pigga o glada ur alla tre lycka till på den fortsatta resan många o långa kramar från mormor o morfar

2011-03-10 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0