Buenos Aires, hello!!!!

21.00

Da var vi i BA!
Sa roligt..bussresan gick bra, mycket finare buss an den fran Rio till Iguazu.
Vi fick kvallsmat (aven om Mimmi, och vi andra for den delen, var jattehungrig for vi stannade inte for att ata forran typ 21.00)..trist for oss som ar vana att ata vid sex tiden.
Men vi fick till och med frukost!! En vaniljbulle typ, vid halv tio..haha..inget att dricka.
Men bussen var superskon! Sa jag klagar inte..

Vi bor pa Hostel Sol och det var latt att ta sig hit..tog metron som nastan lag vid busstationen och nar vi hoppade av sa sag vi nog valdigt tursistiga ut (letade efter nagot gatunamn) och da sag jag en stor skylt med hostlets namn! Tjoho!!

Nu sitter vi och snackar med en svensk, jag fick lana hans dator for hostelts dator ar typ overfull, alla ska sitta dar.

Dom narmaste dagarna blir det sol och bad, om vi lyckas hitta en POOL!

Till kvallsmart at vi nudelwok med lite gronsaker, en liter ol kostar typ 10 sek (jag tvingade mimmi att dricka trots att hon inte gillar det)..och vi delade en flaska vin som kostade typ 20 sek.
GOOD!

Ha de fint mina bloggvanner och skot om er!

E

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Erica! Tack for att du skriver namn på ert hostel. Det ar sa kul att kolla pa Google Earth. Ibland finns det foton fran gatan. Dock inte har, men ser ut att vara mycket trafik :-) Ha det gott och halsa R o M!

Kram,

/Ingrid

2011-03-12 @ 09:37:17
Postat av: fadern

Va ju bra att ni fick åka bättre denna gången ,bra pris på drickat,tur att jag inte e me ,ha de så bra vi höres ,kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ,fadern

2011-03-12 @ 15:32:06
Postat av: Mamma

Skönt att höra att resan gått bra och att ni fick en bättre buss. Se er nu omkring och utforska Buenos Aires. Puss och kram Mamma

2011-03-12 @ 17:36:33
Postat av: Linda

Hej Erica. Herligt at i nu er i BA, har idag siddet og læst om byen, lyder rigtig spændende, dejligt at busturene så langt er gået godt. Nyd det gode vejr og alle de nye indtryk.Kram til dig og tøserne. Forårs kram Linda

2011-03-15 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0