Parker och poolletande

Vi borjar med bilderna :)



Iguazu fallen fran Brasiliens sida



Genomblot efter att ha gatt vid Devils throat



cool fjaril!



R och M utanfor det forsta hostlet (berattar om de langre er)



Frukost! Egenlagad havregrynsgrot med banan, mums!



La Boca



La Boca



La Boca



Mitt forsta modelljobb har ;) Fotograf: Mimmi Gronvid



Pa zoo, en liten argentinsk apa som hette Moe


Hej pa er mina alskade dar hemma!!!
Hur har ni det i Sverige? Nagot speciellt som hander? Glom inte att uppdatera mig om livet darhemma..

Har pa andra sidan jordklotet gar tiden sa himla fort..vi har det bra i Buenos Aires och var forsta vecka har har bestatt av att forsoka hitta en pool for att fa nagra lata dagar..men ingen sucess!
Vi har bott pa Hostel Sol och tro mig, det var inte vidare trevligt..
Manga pundare, som rokte hasch och holl aven pa med lite annat vad vi forstod.
Men vi holl oss undan (det var inget farligt) och var ute hela dagarna + holl till pa rummet.
Folket som bodde dar hade nog bott dar LITE for lange..

Hur som helst..vi har haft nagra fina soldagar dar vi hallt till i parker och slappat..har inte hittat en pool an fastan vi har fragat bade pa turistbyra och pa det sunkiga hostlet..En dag var det blasigt och vi fick ta pa oss langre byxor oxh tjocktroja, tank va?!

Vi har atit havregrynsgrot till frukost och faktiskt atit pa restaurang en dag, det var gott men inte nagot som fick +++...

Pa Sondag ska vi se en fotbollsmatch, ska bli superkul!! Vi bokade genom Milhouse Hostel dar vi bor nu..
Det verkar vara ett skitbra hostel, en helt annan varld an det andra :)

Vi har aven varit i omradet La Boca och kollat. Haftigt!!

Nu ska jag se om Niklas ar inne pa Skype, hoppas hoppas :):):)

PUSS TILL ER och glom inte kommentera!

Love

E


Kommentarer
Postat av: lalle

kan säga att här får man snart dra på termobyxorna..har snöat inatt! tror jag dör så trött jag är på det.. igår hade vi första träningsmatchen, var SKITKALLT, regnade och haglade och förlorade dessutom med 4-3 så det var ju skit..

här hemma händer inte så jättemycket för min del annars, men imorgon kommer issa och vicky till mig. vi ska inviga mitt våffeljärn wohooo :)

och en annan nyhet är att jag ska se hoffmaestro i april!! :D :D

hur länge ska ni vara i BA? vart är nästa stopp?

kommer på mig själv emellanåt att ringa eller smsa er om småsaker, men kommer snabbt på igen att ni är så låååångt borta. var rädda om er!! ily!

2011-03-18 @ 08:40:36
Postat av: fadern

haj po daj min dottera,då fick du ju din havregrynsgröt änndå ,va bra ,såg att ni vatt på en resturang ,som hadde en bild av maradonna på väggen,han e väl lite av folkhjälte där nere,här hemma går livet sin gilla gång,snö i morse jätteroligt ,förhoppningsvis så va de sissta omgången,sitter ock planerar en backen tur i maj, för oss på jobbet,du planerade en sydamerikaresa o jag planerar en damarkstur lite skillnad de du,ni får ha de så bra i forsättningen kraaaaaaaaaaam till er alla tre. fadern. ps passa dej för apan i buren ser folkilsk ut tycker ja

2011-03-18 @ 21:19:19
Postat av: martina

otroligt fina bilder. Förstår att det måste varit en njutning för ögat att se det in real life.

Nu sitter jag och väntar på att BB ska börja.

Kollar just nu på Lets Dance :) HEja Heeja. Semi final idag.. hihi. Hälsa apan hah

2011-03-18 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0